با ما تماس بگیرید

02163462110


دوره جامع ادمین حرفه ای

تعداد فصل ها
6 فصل
مدت دوره
20 ساعت
تعداد جلسات
79 جلسه
1600000
1,100,000 تومان
1600000
1,100,000 تومان

توضیحات دوره

معرفی دوره جامع ادمین حرفه‌ای

با گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در جامعه بسیاری از کسب و کارها برای جذب مشتریان جدید و همچنین گسترش حوزه فعالیت خود نسبت به معرفی گروه خود در صفحات شبکه‌های اجتماعی اقدام کردند. این روزها ظاهرا داشتن یک صفحه مجازی پر مخاطب از داشتن یک مغازه در یک موقعیت مکانی عالی در بهترین نقطه شهر با اهمیت تر است. 
اما لازمه داشتن یک صفحه پر مخاطب تولید محتوا به صوت حرفه‌ای برای آن صفحه است. این صفحه می‌تواند در هریک از شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده باشد نکته طلایی و مشترک برای جذب مخاطب در هر پلتفرمی، تولید محتوای حرفه‌ای و مبتنی بر استراتژی کسب کار مورد نظر است. 
این روزها دوره‌های مختلف و متعددی تحت عنوان "ادمین حرفه‌ای اینستاگرام شوید" در موسسات مختلف برگزار می‌شود. دوره‌هایی با هزینه‌های بعضا نجومی که گاهی تمرکز اصلی آنها بر آموزش ترفند‌های اینستاگرام است. نکته‌ای که لازم است به عنوان مخاطب به آن توجه داشته باشید این است که شما پیش از شناسایی و استفاده از ترفند‌های اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری برای جذب مخاطب و داشتن یک صفحه موفق باید مهارت‌های تولید محتوا داشته باشید.
مهارت نویسندگی برای متن‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، مهارت طراحی و استفاده از تصاویر مناسب، کار با دوربین و ایده پردازی برای ساخت کلیپ‌های خلاقانه،  همچنین تدوین تصاویر تهیه شده و...
معرفی دوره جامع ادمین حرفه‌ای
 
در وره ادمین حرفه‌ای در مدرسه آینه تمرکز نه صرفا بر آموزش ترفندهای ایسنتاگرام بلکه تمرکز بر آموزش تولید محتوای حرفه‌ای بوده است تا شما به عنوان دانش‌جوی دوره پس از پایان دوره توانایی و مهارت‌های لازم برای تولید محتوای حرفه‌ای در پلتفرم‌های مختلف را آموخته باشید.
محتوای این دوره در شش سر فصل مختلف ارائه می‌شود که عبارتند از:
 
  • استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام
  • گرافیک مقدماتی و فوتوشاپ
  • کلیپ سازی
  • نویسندگی خلاق
  • گرافیک پیشرفته و نرم‌افزار ایلاستریتور
  •  کار با دوربین
در ادامه هریک از این سرفصل‌ها معرفی خواهد شد.

 دوره استراتژی تولید محتوا

چرا خیلی از کسب و کارها و خیلی از افراد در فضای مجازی فعالیت و کسب و کار موفقی دارند و هر روز هم موفقیت بیشتری کسب می‌کنند؟ در مقابل اما خیلی افراد تجربه خوبی از کار و فعالیت در شبکه‌هایاجتماعی مانند اینستاگرام ندارند؟ 
افرادی که تلاش می‌کنند از گروه‌های موفق در فضای اینستاگرام الگوبرداری کنند اما نه مخاطبی جذب می‌کنند و نه موفق به فروش محصولات خود می‌شوند. علت این عدم موفقیت نداشتن استراتژی مشخص برای حضور در فضای مجازی هست که قصد داریم در این دوره همراه با محمد حسین خوانساری پرداختن حرفه‌ای به آن و تهیه یک استراتژی مشخص و مدون برای حضور در فضای مجازی را بیاموزیم.
 
معرفی دوره استراتژی محتوا

معرفی دوره گرافیک مقدماتی و فوتوشاپ

‌آشنایی با امکانات نرم‌افزار فوتوشاپ یکی از مهم‌ترین مهارت‌های لازم برای تولید محتوا در دنیای امروز به شمار می‌رود. نیاز شما به استفاده از تصاویر با کیفیت برای محتوای تولیدی در فضای مجازی ضرورتی غیر قابل انکار است. به عنوان کسی که قرار هست به عنوان ادمین در پلتفرم‌های مختلف تولید محتوا کنید لازم است توانایی طراحی و ویرایش تصاویر را داشته باشید. فوتوشاپ سال‌هاست به عنوان مهمترین ابزار ویرایش تصویر در بین کاربران ویندوز شناخته می‌شود.
در این دوره با امیر محمدی همراه هستیم تا علاوه بر آموزش و آشنایی با مفاهیم اولیه گرافیک و طراحی به صورت حرفه‌ای طراحی و ویرایش تصاویر در نرم‌افزار فوتوشاپ را آموزش دهیم.
 
معرفی دوره گرافیک مقدماتی و فوتوشاپ
 
مشارکت شما در استفاده از محتوای آموزشی با کیفیت علاوه بر تاثیری مستقیمی که در آینده شغلی شما دارد، در بلند مدت به بهبود کیفیت محتوای فارسی در سطح وب نیز کمک خواهد کرد. با معرفی دوره‌های آموزشی مدرسه آینه به دوستان خود در این فرآیند شریک باشید. همچنین نظرات شما در مورد محتوای دوره می‌تواند به ما در بهبود کیفیت و طراحی دوره‌های آموزشی دیگر در این زمینه کمک کند.

معرفی دوره کلیپ‌سازی

امروزه فضای مجازی پر است از انواع و اقسام کلیپ‌ها که با موضعات و تکنیک‌های مختلف تولید شده است. ممکن است شما نیز به فکر افتاده باشید که محتوایی ویدئویی را برای انتشار در فضای مجازی تولید کنید؛ اما با سوالات و پرسش‌های متعددی روبه رو شده‌اید.
این که ایده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بعد از ایده‌پردازی چطور باید تصویربرداری کنیم که ایده به درستی در قالب تصویر نمایش داده شود؟ با چه تجهیزاتی باید شروع به کار کنم؟ در این دوره یاد می‌گیریم که چطور با استفاده از موبایل‌های هوشمند یا تلفن‌های همراه خودمون کلیپ‌های خوبی برای فضای مجازی تولید کنیم.
در این دوره با عناوین ایده‌پرداری، زیبایی شناسی تصویر با صدرا علیبک همراه خواهیم بود.
 
معرفی دوره کلیپ سازی

معرفی دوره نویسندگی خلاق

خلاقیت نقش مهمی در تولید محتوا در فضای مجازی یا فضای مجازی دارد. مهم نیست که شما قصد تولید محتوا در چه ژانر یا سبکی را دارید حتما برای نوشتن به خلاقیت نیاز خواهید داشت.
در این دوره همراه با سید مجتبی شریعتی یاد می‌گیریم که چطور یک صفحه‌ی سفید کاغذ  رو به یک صفحه پر از ایده‌های جذاب و تاثیرگذار تبدیل کنیم. توجه به این دوره به شما کمک میکند تا اثر شما به علت خلاقیتی که در تهیه و تنظیم آن به خرج می‌دهید به یک اثر تاثیرگذار، حرفه‌ای و خلاقانه تبدیل شود.
 
معرفی دوره نویسندگی خلاق

معرفی دوره گرافیک پیشرفته و نرم‌افزار ایلاستریتور

ایلاستریتور نام یکی دیگر از نرم‌افزارهای شرکت Adobe است که طراحان گرافیک برای طراحی لوگو و تصاویر وکتور از آن استفاده ‌می‌کنند. محیط نرم‌افزار برای کسانی که دیگر نرم‌افزارهای شرکت Adobe آشنا باشند پیچیده نخواهد بود از نظر ظاهر شما با ظاهری شبیه به فوتوشاپ مواجه خواهید شد.
 
معرفی دوره گرافیک پیشرفته و ایلاستریتور
 
طراحان حرفه‌ای از این نرم‌افزار برای طراحی فونت، طراحی لوگو، اینفوگرافیک‌، نمودار، کاراکتر تبلیغاتی و ... استفاده می‌کنند. در این دوره با استاد با سابقه مدرسه هنر و رسانه آینه، امیر محمدی همراه خواهیم بود تا علاوه بر آشنایی با امکانات مختلف ‌این نرم‌افزار، نمونه‌هایی از موارد ذکر شده را به صورت عملی در پروژه‌های تمرینی پیش ببریم.

معرفی دوره کار با دوربین

اگر علاقه‌مند به عکاسی و تصویربرداری هستید و در سال‌های اخیر یک دوربین دیجیتال تهیه کرده باشید، حتما تجربه ناخوشایند مواجه شدن با حجم زیاد دکمه‌ها و منو‌ها و تنظیمات داخلی دوربین که چیز زیادی از آنها نمی‌دانید را داشته ‌اید. تجربه‌ای که ممکن است گاهی به استفاده حداقلی از امکانات و گاهی هم کلا استفاده نکردن از دوربین منجر شده باشد.
در این دوره همراه با صدرا علیبک با امکانات مختلف دوربین‌های DSLR آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که که چطور از دوربین بهترین استفاده را داشته باشیم و متناسب با شرایط نوری و همچنین محیطی که قرار هست در آن عکاسی یا فیلمبرداری کنیم، بهترین تصاویر را ثبت کنیم.
 
معرفی دوره کار با دوربین

جلسات دوره

جلسه معرفی استراتژی اینستاگرام
1 دقیقه
جلسه اول استراتژی اینستاگرام (استراتژی های حضور در فضای مجازی)
28 دقیقه
جلسه دوم استراتژی اینستاگرام (استراتژی محتوا)
28 دقیقه
جلسه اول گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (نرم افزارهای برداری و پیکسلی)
10 دقیقه
جلسه دوم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (آشنایی با منوی نرم افزار)
24 دقیقه
جلسه سوم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (پرسپکتیو)
10 دقیقه
جلسه چهارم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (سلکشن)
29 دقیقه
جلسه پنجم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (روتوش)
16 دقیقه
جلسه ششم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (اجرای لوگو)
11 دقیقه
جلسه هفتم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (متن و نوشته)
14 دقیقه
جلسه هشتم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (مبانی هنرهای تجسمی)
21 دقیقه
جلسه نهم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (ترکیب بندی و کامپوزیشن)
17 دقیقه
جلسه دهم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (رنگ بندی)
15 دقیقه
جلسه یازدهم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (ابزارهای رنگ)
14 دقیقه
جلسه دوازدهم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (براش و قلم ها)
18 دقیقه
جلسه سیزدهم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (اصلاح رنگ و نور)
16 دقیقه
جلسه چهاردهم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (انواع خروجی ها و فرمت ها)
7 دقیقه
جلسه پانزدهم گرافیک مقدماتی و نرم افزار فوتوشاپ (ایجاد عمق و سه بعدی سازی)
22 دقیقه
جلسه معرفی کلیپ سازی
1 دقیقه
جلسه اول کلیپ سازی (ایده به چه معناست؟)
9 دقیقه
جلسه دوم کلیپ سازی (ایده ی خوب چه ویژگی هایی دارد؟)
6 دقیقه
جلسه سوم کلیپ سازی (مثلث ادراک)
4 دقیقه
جلسه چهارم کلیپ سازی (بستر انتشار)
3 دقیقه
جلسه پنجم کلیپ سازی (زیبایی شناسی تصویر 1)
3 دقیقه
جلسه ششم کلیپ سازی (زیبایی شناسی تصویر 2)
24 دقیقه
جلسه هفتم کلیپ سازی (تصویربرداری با موبایل)
11 دقیقه
جلسه هشتم کلیپ سازی (تدوین پایه)
23 دقیقه
جلسه نهم کلیپ سازی (تکنیک های تدوین)
27 دقیقه
جلسه معرفی کار با دوربین
1 دقیقه
جلسه اول کار با دوربین (دوربین چطور کار می کنه؟)
11 دقیقه
جلسه دوم کار با دوربین (فرایند تبدیل نور به تصاویر در سنسور)
6 دقیقه
جلسه سوم کار با دوربین (عمق میدان، فوکوس و فریم ریت)
5 دقیقه
جلسه چهارم کار با دوربین (موارد موثر بر کیفیت تصویر)
7 دقیقه
جلسه پنجم کار با دوربین (سرعت شاتر)
9 دقیقه
جلسه ششم کار با دوربین (نسبت سرعت شاتر و فریم ریت)
7 دقیقه
جلسه هفتم کار با دوربین (دیافراگم)
7 دقیقه
جلسه هشتم کار با دوربین (ایزو و وایت بالانس)
17 دقیقه
جلسه نهم کار با دوربین (فاصله کانونی و انواع لنز)
20 دقیقه
جلسه اول دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (معرفی نرم افزار)
1 دقیقه
جلسه دوم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (شروع پروژه)
25 دقیقه
جلسه سوم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (آشنایی با محیط نرم افزار)
24 دقیقه
جلسه چهارم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (رنگ آمیزی اشکال)
14 دقیقه
جلسه پنجم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (آشنایی با ابزارها)
28 دقیقه
جلسه ششم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (پنل Properties)
29 دقیقه
جلسه هفتم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (شکل های اولیه و پایه)
11 دقیقه
جلسه هشتم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (ابزار لاین)
8 دقیقه
جلسه نهم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Stroke)
14 دقیقه
جلسه دهم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Selection)
11 دقیقه
جلسه یازدهم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Transform)
19 دقیقه
جلسه دوازدهم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Gradient)
12 دقیقه
جلسه سیزدهم دوره گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (وارد کردن تصاویر پیکسلی)
18 دقیقه
جلسه چهاردهم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Sketch)
36 دقیقه
جلسه پانزدهم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (فرمت ها و خروجی ها)
15 دقیقه
جلسه شانزدهم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (متن و نوشته)
29 دقیقه
جلسه هفدهم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (پاک کردن و جداسازی)
12 دقیقه
جلسه هجدهم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (فضای سه بعدی)
28 دقیقه
جلسه نوزدهم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Mesh)
8 دقیقه
جلسه بیستم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Perspective)
18 دقیقه
جلسه بیست و یکم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Puppet)
6 دقیقه
جلسه بیست و دوم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Blend)
11 دقیقه
جلسه بیست و سوم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Live Paint Bucket)
8 دقیقه
جلسه بیست و چهارم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Grid)
17 دقیقه
جلسه بیست و پنجم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Pattern & Brush)
12 دقیقه
جلسه بیست و ششم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (کاربردهای انواع افکت)
9 دقیقه
جلسه بیست و هفتم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (توضیحات تکمیلی رنگ)
15 دقیقه
جلسه بیست و هشتم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Select & Mask)
16 دقیقه
جلسه بیست و نهم گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Creative Cloud)
9 دقیقه
جلسه سی ام گرافیک پیشرفته و نرم افزار ایلوستریتور (Quick Tips)
17 دقیقه
جلسه معرفی نویسندگی خلاق
1 دقیقه
جلسه اول نویسندگی خلاق (چگونه و چرا باید خلاقانه بنویسیم؟)
15 دقیقه
جلسه دوم نویسندگی خلاق (خلاقیت به چه معناست؟)
11 دقیقه
جلسه سوم نویسندگی خلاق (ایده به چه معناست؟)
11 دقیقه
جلسه چهارم نویسندگی خلاق (مبانی نویسندگی خلاق)
12 دقیقه
جلسه پنجم نویسندگی خلاق (نقشه ذهنی)
8 دقیقه
جلسه ششم نویسندگی خلاق (الگوی تفکر خلاق)
10 دقیقه
جلسه هفتم نویسندگی خلاق (روش های تغییر شخصیت و موقعیت در نویسندگی خلاق)
15 دقیقه
جلسه هشتم نویسندگی خلاق (روش های تغییر زمان و مکان در نویسندگی خلاق)
7 دقیقه
جلسه نهم نویسندگی خلاق (روش تغییر منطق در نویسندگی خلاق)
8 دقیقه
جلسه دهم نویسندگی خلاق (روش تغییر انگیزه در نویسندگی خلاق)
8 دقیقه
جلسه یازدهم نویسندگی خلاق (روش تغییر زاویه دید در نویسندگی خلاق)
11 دقیقه
جلسه دوازدهم نویسندگی خلاق (روش اغراق در نویسندگی خلاق)
11 دقیقه
جلسه سیزدهم نویسندگی خلاق (روش های بزرگ و کوچک سازی در نویسندگی خلاق)
8 دقیقه
جلسه چهاردهم نویسندگی خلاق (روش حذف در نویسندگی خلاق)
12 دقیقه
جلسه پانزدهم نویسندگی خلاق (روش بهسازی در نویسندگی خلاق)
14 دقیقه
جلسه شانزدهم نویسندگی خلاق (روش عینک پرسش در نویسندگی خلاق)
13 دقیقه
جلسه هفدهم نویسندگی خلاق (روش استخوان ماهی در نویسندگی خلاق)
14 دقیقه
جلسه هجدهم نویسندگی خلاق (روش مقایسه در نویسندگی خلاق)
7 دقیقه
جلسه نوزدهم نویسندگی خلاق (روش قطبی سازی در نویسندگی خلاق)
16 دقیقه
جلسه بیستم نویسندگی خلاق (روش طوفان ذهنی در نویسندگی خلاق)
9 دقیقه
جلسه بیست و یکم نویسندگی خلاق (روش مهندسی معکوس در نویسندگی خلاق)
15 دقیقه

مدرس دوره


صدرا علیبک تجربه کارگردانی و تدوین دو مستند تحسین شده مرثیه‌ای برای یک رویا و دیوانگی را در کارنامه خود دارد.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه استاد مراجعه کنید.

سید مجتبی شریعتی، نویسنده، مدرس، پژوهشگر حوزه سینما و مدیر سایت و اپلیکیشن منظوم است. تاکنون از وی دو کتاب با عنوان «مکتب‌خانه» و «نگارش خلاقانه برای فیلم» به‌چاپ رسیده است.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه استاد مراجعه کنید.

امیر محمدی از سال 93 به صورت حرفه‌ای وارد فعالیت در حوزه گرافیک دیزاین شده و علاوه بر طراحی لوگو، پوستر، نماهنگ، واسط کاربری و ... از مدرسان قدیمی مدرسه هنر و رسانه آینه بوده وتجربه بیش از 400 ساعت آموزش را در کارنامه خود دارد.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه استاد مراجعه کنید.

محمد حسین خوانساری ، از سال 1386 تاکنون در حوزه مشاوره تبلیغات و برندسازی به استارتاپ ها ، شرکت های نوپا و بنگاه های اقتصادی مشغول به فعالیت می باشد. وی همچنین برگزاری بیش از 80 سمینار تخصصی حوزه تبلیغات و برندسازی و بیش از 600 کارگاه تخصصی را در کارنامه خود دارد.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه استاد مراجعه کنید.

امتیاز

5.00 از 5 / 0 رای